Druga część Teorii wiecznego istnienia
Idee teorii wiecznego istnieniaTeoria wiecznego istnienia nie rości sobie prawa do stania się teorią filozoficzną czy teologiczną. Wypowiada się natomiast w formie idei na te tematy, którymi najczęściej zajmują się filozofia i teologia.Teoria wiecznego istnienia wypowiada się w formie swoich idei w poniższych aspektach filozoficznych: = idea Serca oraz Pierwoistnej Siły Miłości Bytu Pierwoistnego (aspekt ontologii)= idea Praw i Zasad Bytu Pierwoistnego (aspekt epistemologiczny)= idea istnienia dobra (aspekt aksjologii)= idea osobowego zła (aspekt aksjologii)= idea wolnej woli (aspekt epistemologiczny)= idea odpowiedzialności (aspekt logiki)= idea Opatrzności Bożej (aspekt etyczny)= idea zbawienia (aspekt metodologii)= idea reinkarnacji (aspekt metodologii)= idea dualizmu (filozofia religii)= idea końca świata (aspekt epistemologiczny).
Część2 - Uzupełnienie idei teorii wiecznego istnienia Rozdział 10. Idea powstania teorii wiecznego istnieniaRozdział 11. Ważna cecha teorii wiecznego istnieniaRozdział 12. Odróżnienie wizji tej teorii od wizji nauki i religiiRozdział 13. Więcej wiedzy o stanie poza czasem i przestrzeniąRozdział 14. Konieczność zrozumienia naszej rzeczywistościRozdział 15. Ocena metod analitycznych dotyczących tej teorii Rozdział 16. Idee teorii wiecznego istnienia wobec filozofiiRozdział 17. Opinia teorii dotycząca światowych religiiRozdział 18. Essenceizm ukształtował teorię wiecznego istnienia
Treść tej strony to: Teoria Wiecznego istnienia oraz system analityczny essenceizm
Poniżej treść książek o systemie analitycznym essenceizm, który ukształtował tę teorię
Wprowadzenie: Zarys Teorii Wiecznego istnienia
1. Essenceizm 1 - “Bóg nie jest z tego świata”
2. Essenceizm 2 - “My jesteśmy z tego świata”
3. Essenceizm 3 - “Zło jest z tego świata”
4. Essenceizm 4 - “Wizja nie z tego świata”
5. Essenceizm 5 - “Wieczność nie jest z tego świata”
6. Essenceizm 6 - “Nieprawdziwi bogowie z tego świata”
7. Essenceizm 7 - “Miłość z tego i nie z tego świata”
Teoria istnienia Boga, świata duchowego i wieczności człowieka